Pe data de 10 mai 2023 am făcut o sesizare (intitulata ,,Pentru unii muma, iar pentru alții ciuma’’ doua postari cu poze) referitoare la zonele adiacente blocurilor 16E,F și G, (b-dul Unirii), care nu au fost reabilitate odată cu amenajarea parcarilor de resedinta din zona.Nu ați dorit sa răspundeți sesizarii și nu înțeleg de ce.
1. Cum comentam și în alta postare, dvs ați ales o astfel de comunucare cu cetatenii și din respect pentru toți, ar trebui sa le răspundeți tuturor.
2. Limbaj licentios nu am folosit (este scuza dvs. pentru sesizarile fără răspuns).Sunt foarte multe sesizari la care nu ați răspuns și cetatenii nu au folosit un limbaj neadecvat.Am observat ca ați răspuns unor sesizari, în care cetatenii v-au amenințat.Numai dvs. știți criteriile folosite pentru a răspunde sau nu sesizarilor.
3. Încerc eu sa găsesc explicații pentru sesizarile fără răspuns:
a) nu aveți date despre locația sesizarii și cred ca ar trebui sa răspundeți prin a cere detalii cetateanului despre locatie.
b) nu aveți datele necesare raspunsului și cetateanul trebuie sa știe ca ați transmis sesizarea unui departament din Primărie sau la alte organe ale statului.
c) va deranjează sesizarea cetateanului ( se știe ca nu agreati criticile primite de la cetateni, și nu numai) și îl ignorati prin a nu răspunde sesizarii.Va înțeleg ca încercați sa faceți multe pentru cetateni, pentru a schimba fata Buzaului, dar sunt și aspecte care nu merg tocmai bine și ar trebui sa va asumati și esecurile.
d) prin faptul ca nu răspundeți tuturor sesizarilor (și tacerea este un raspuns), înseamnă ca tot ce a scris cetateanul acolo este adevărat și va asumati ,,adevărul’’ acestuia (dacă nu desmintiti anumite critici, vi le asumati ca fiind adevărate).
4. Nu cred ca sunteți adeptul sintagmei ,,Las-o ma ca merge-asa’’ sau ,,Pe aici a trecut Dorel’’.Sunteti inginer și cred ca sunteți adeptul lucrului bine facut.Haideti sa executam lucrarile de buna calitate (nu numai cantitate).Prin faptul ca nu interveniti, se poate concluziona ca ii acoperiți pe cei ce nu agreaza calitatea (URBIS), ceea ce cred ca nu este adevarat.
5. După cum vedeți, interpretari pot fi multe și prin dialogul cu cetatenii, puteți elimina o parte din acestea, ca fiind neadevarate.
6. Poate astăzi am norocul sa fiți într-o buna dispoziție și sa răspundeți sesizarii.
Mulțumesc.
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.
problemele sesizate de cetateni primesc un numar de inregistrare in cadrul primariei astfel incat sa poata fi contorizate/ participe la diverse statistici sau sunt pur si simplu 'inghitite' de acesta aplicatie ? multumesc.
io