{1 - 24} GriGri
{25 - 49} VerdeVerde
{50 - 499} AlbastruAlbastru
{500 - 4999} PortocaliuPortocaliu
{5000 - 24999} RosuRosu
{25000+} NegruNegru

Te rog confirma ca doresti sa raportezi asta pentru a fi verificat de un administrator.


Plata taxe/impozite si securitatea datelor

Domnule Primar,
Subsemnatul Iosif Ion Madalin,domiciliat in mun.Buzau,Aleea Sporturilor,bl.2C,etj.2,apt.3,posesor al C.I.seria XZ,nr.000420,prin prezenta va aduc la cunostinta urmatoarele:
La data de 11.03.2021,am accesat site-ul Primariei Buzau in vederea efectuarii on-line a platii impozitelor pe care la datorez municipalitatii.
Am parcurs toti pasii necesari pentru aceasta operatiune,insa in momentul in care am introdus suma de plata,mi s-a afisat mesajul „Informatiile pe care esti pe cale sa le trimiti NU SUNT SECURIZATE.Intrucat formularul este trimis printr-o conexiune care nu este securizate INFORMATIILE TALE VOR FI VIZIBILE PENTRU ALTE PERSOANE”
Va rog sa aveti in vedere ca datele introduse sunt NUMARUL CARDULUI,CODUL DE SECURITATE AL ACESTUIA,DATA EXPIRARII CARDULUI,NUMELE SI PRENUMELE DETINATORULUI precum si faptul ca din mesajul mentionat mai sus a rezultat ca „informatiile mele VOR FI vizibile si altor persoane” nu ca „pot fi vizibile”.
Avand in vedere cele de mai sus,in opinia mea situatia descrisa este de neadmis si reprezinta o GRAVA PROBLEMA DE SECURITATE A DATELOR,atat cele bancare cat si cele cu caracter personal,date care,in conformitate cu legislatia nationala si CU CEA EUROPEANA (Regulamentul GDPR) in mod OBLIGATORIU trebuie protejate si securizate.
Pe cale de consecinta,am renuntat la efectuarea platii si ulterior,la circa 5 minute,am reincercat sa platesc,prin aceeasi metoda,in sperata ca a fost doar un incident singular.Am reluat toata procedura descrisa mai sus si spre surpriza mea neplacuta,am ajuns in aceeasi situatie.
Am intrerupt atunci orice operatiune pe site-ul Primariei,INSA IMEDIAT AM PRIMIT 2 SMS-uri DE LA BANCA, DIN CARE REZULTA CA MI-A FOST DEBITAT CONTUL CU DE DOUA ORI SUMA CE O AM DE PLATA CATRE PRIMARIE.
Practic,desi AM INTRERUPT operatiunea de plata de doua ori,AM PLATIT DUBLUL IMPOZITULUI pe care il datorez.
M-am deplasat la banca pentru clarificarea situatiei,insa de acolo mi s-a comunicat ca din sistemul informatic al bancii rezulta ca cele doua plati au fost efectuate iar banca nu le poate anula.
Avand in vedere ca, asa cum rezulta din informatiile postate pe site-ul Primariei Buzau platile efectuate prin ghiseul electronic sunt inregistrate in 10 zile,am asteptat scurgerea acestui termen,iar azi,24.03.2021 am verificat daca platile mele au fost inregistrate,REZULTATUL FIIND NEGATIV.
Practic,in acest moment,desi DATORITA BRESELOR DE SECURITATE ALE SITE-ULUI PRIMARIEI AM PLATIT NEJUSTIFICAT DE DOUA ORI ACELASI IMPOZIT,NICI MACAR NU FIGUREZ CU PLATILE ELECTUATE.
Avand in vedere cele de mai sus,va rog sa tratati cu maxima atentie si celeritate prezenta sesizare si sa-mi raspundeti PUNCTUAL si EXACT la urmatoarele intrebari :
– De ce pe pagina web a Primariei Buzau apare mentiunea,in partea stanga sus a paginii , „NESECURIZAT” ?
– Care este motivul pentru care,desi banca a confirmat platile,in acest moment eu figurez in continuare in calitate de debitor ? (va rog si sa aveti in vedere ca doresc sa beneficiez de bonificatia de 10% acordata persoanelor fizice pentru plata in termen)
-care este modalitatea prin care sa-mi recuperez suma de 514 lei platita in plus,nejustificat (si nu din culpa mea) Primariei Buzau cu titlu de impozit ?
-care sunt persoanele care,asa cum rezulta din mesajul afisat de site,au vazut si au avut acces la datele mele bancare si la cele cu caracter personal ?
-Daca apreciati ca functionarii Primariei Buzau ,responsabili cu asigurarea securitatii datelor personale ale contribuabililor si-au indeplinit atributiunile de serviciu,iar in caz negativ (ceea ce pentru mine este evident) ca masuri intentionati sa luati pentru remedierea URGENTA a acestei situatii ?
Avand o oarecare experienta (de vreo 30 ani) in administratie,cel mai probabil aceasta sesizare nu va ajunge sa fie citita personal de Dumneavoastra,domnule Primar,ci va fi „repartizata” de vreun sef de serviciu „spre competenta solutionare” unui functionar din cadrul Primariei.
In situatia in care voi avea indicii ca se va intampla asa,imi rezerv dreptul de a face publica aceasta sesizare,inclusiv prin mass-media locala si nationala.
Cu respect,Domnului Primar al Primariei Buzau.
Alaturat,va pun la dispozitie in atasamente,dovezile care confirma cele expuse mai sus.Pentru orice date suplimentare pe care la considerati utile,pot fi contactat la nr.de telefon 0725055947.



Confirma ca nu vrei alerte prin email pentru sesizarea ta.


1 Raspuns

S-a remediat problema ridicată de dumneavoastra. Mulțumim pentru sesizare. Ghișeul Electronic a fost implementat în anul 2010 pe un alt site. În anul 2016 s-au copiat link-urile de pe site-ul vechi pe cel nou. La intrarea în vigoare a Regulamentului GDPR s-a omis să se treacă la acest link din http în https (să se pună un s). În luna aprilie 2021 intenționăm să lansăm o platformă nouă, care să înlocuiască Ghișeul electronic. Sunteți prima persoană care ne sesizează acest aspect și l-am remediat.
Datorită faptului că ați întrerupt demersurile, după ce ați fost redirecționat de la noi de pe site pe site-ul băncii, la noi în interfața de comunicare cu banca nu apăreți că ați efectuat plata și astfel nu poate funcționarul să finalizeze comanda. Am dat mai departe la firma de suport pentru analiză și au confirmat faptul că dumneavoastra întrerupând demersurile nu ați finalizat plățile. În mod normal banca a blocat sumele dumneavoastra și acestea se întorc în contul dumneavoastra după un timp stabilit de bancă.
Am răspuns mai sus că în mod normal trebuie ambele sume să fie deblocate de către bancă.
0 persoane. În urma analizei firmei de suport a fost confirmat faptul că nu există breșă de securitate în aplicația de plată.
Am dat problema firmei de suport și a remediat-o.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere !

Confirma ca doresti sa alegi acest raspuns ca fiind "Cel mai bun raspuns" la sesizarea ta.


Doar Primarul poate raspunde acestei sesizari.

Membru existent, Autentificare
Nu esti membru inca? Inregistrare