{1 - 24} GriGri
{25 - 49} VerdeVerde
{50 - 499} AlbastruAlbastru
{500 - 4999} PortocaliuPortocaliu
{5000 - 24999} RosuRosu
{25000+} NegruNegru

Te rog confirma ca doresti sa raportezi asta pentru a fi verificat de un administrator.


Probleme la CTP Buzău

Bună ziua!

Îmi cer scuze că vă deranjez timpul și recrearea de weekend, însă cu puțin deranj creat am rugămintea să readuc la vedere câteva probleme pe care le-au mai amintit și alți inși, dar probabil nu știu cât de corect sau politicos formulate, cu o faptă de creează deja o vechime aceste obiceiuri în actualul Transbus, cu neregulile mai grave dar probabil și abuzuri le consider, care se întâmplă (și) la nivel de conducere nu doar de salariații obișnuiți cum probabil auziți (sau credeți), și de care înclin să cred că nu aveți habar, ori credibilitate sau cunoașteți doar informații eronate prezentate, ori altele nereale decât cele raportate din birouri sau de pe teren.

Mai exact, este vorba că de cel puțin 3-4 ani încoace, de când dl. Ing. Toader, probabil recomandat și poziționat de dumneavoastră pentru a ocupa și a reprezenta funcția societății de transport public al mun. Buzău, pare să creeze în continuare abuz în servici dar și de putere angajaților care sunt chemați în biroul dânsului, în vederea reclamațiilor și petițiilor efectuate de către călători, unele nu știu cât de reale însă neașteptat de credibile (ori doar un motiv pentru DCM), dar încă odată crezute mai mult de către publicul acestuia fără prea mari convingeri sau un minim de dovezi pentru confirmarea fiecărei acuzații.

Deși apreciez să spun, actuala conducere a orașului este mai superioară decât cea dinainte de jumătatea anului 2016, asta în principiu datorită competențelor și intereselor dumneavoastră care au avut la plan vizibil dezvoltarea și modernizarea orașului de reședință, chiar de v-ați interesat și călătorit în interes de serviciu prin orașe precum Slatina sau Oradea, și probabil nu numai, însă totodată este puțin păcat ca acest loc care tocmai iese mai în evidență pe hartă, firmele primăriei să nu dețină staff-uri la fel de compatibile și destul de înțelegătoare ca dumneavoastră, care ajung să impună salariaților rapid demisiile, după ce că CTP-ul cel puțin este și așa în pană acută de oameni iar bruturile, în ciuda mai multor ore lucrate de salariații prezenți în lipsa personalului necesar, nu sunt foarte satisfăcătoare.

În ciuda transportului public mai modern și față de societăți mai mari învecinate Buzăului, ca STB-ul (București) sau TCE (Ploiești), acesta are totuși în continuare niște minusuri care deși în celelalte părți (și nu numai) se găsesc, dar care în lipsa acestora se creează permanent doar probleme ori confuzii. Neașteptat, călătorii și mulți pasageri sunt mai „pretențioși” și au un comportament mai agresiv în special verbal cu conducătorii auto în Buzău decât în celelalte 2 orașe mai mari considerate și mai periculoase, atât din lipsa educației pentru care se creează rapid „scântei” și dintr-o întâmplare măruntă, mai mult sau mai puțin din cauza conducătorului auto (unii ajung și la primărie probabil cu o întâmplare prea minoră, nu știu când se va sfârși obiceiurile unora care abia știu să scrie și să folosească câteva cuvinte decente) cât și din cauza oarecum a lipsei cabinei complet închise cum era flota veche ori cum sunt venite electricele de fabricație chinezească destinate liniei 10. O lipsă destul de măruntă mai este și lipsa numerelor de inventar (să zicem 102 în loc de ULW), pentru care, repet, se creează ușor confuzii și sunt mai greu de reținut cele de înmatriculare emise la „rând” de către poliție, decât o frază numerică suplimentară. Aceste lucruri ar trebui remediate, fiindcă sunt destul de ușor de rezolvat și nu implică cheltuieli mai deloc costisitoare. Asta însă să fie singura sau ultima problemă.

Probabil știți, mulți șoferi vin la muncă și cu o oarecare frică, atât din motive evidente cum ar fi traficul „mixt” de participanți și pietoni de toate categoriile (pentru care trebuie să-i suportăm pe toți), din cauza publicului călător transportat care în general este slab educat cât și din cauza capului societății, care este picătura care poate crea stresul final salariaților că aceștia rămân relativ rapid fără loc de muncă că dl. Director G. Toader este ușor de supărat, nu-l interesează aparent deloc că personalul de pe teren este mereu pus în pericol, permanent înjurat, amenințat și de multe ori fără motiv clar justificat. Sindicatul CTP-ului este pur și simplu (aproape) degeaba, fără a oferi sau a interveni în situațiile pentru care aceștia încasează niște venituri în plus. Mai mult, coloanele sunt împărțite din câte știu în două – linii urbane și rurale, adică cele metropolitane, unde șoferii se pot trezi, oricând, la altă coloană fără să fie întâi înștiințați, ori se trezesc pe „țară” (în cel mai fericit caz) că nu au avut uniforma, iar aceștia pot fi chemați și pe ultima sută de metrii la servici sau doar pentru 2h.

Acestea ar fi neregulile mai grave pentru care vă implor pe cât posibil, să încercați remedierea lor în cel mai scurt termen posibil până nu se iscă și un eventual protest, oricât ar fi la ora actuală angajații genul oamenilor „nu am încotro”. Eu unul știu că puteți deoarece ați făcut și mai mult de atâta, deci n-ar trebui să existe griji. Situațiile de mai sus chiar există însă nu știu de ce nu vă sunt transmise sau în cel mai rău caz, doar nerezolvate.



Confirma ca nu vrei alerte prin email pentru sesizarea ta.


Nici un raspuns

Doar Primarul poate raspunde acestei sesizari.

Membru existent, Autentificare
Nu esti membru inca? Inregistrare