{1 - 24} GriGri
{25 - 49} VerdeVerde
{50 - 499} AlbastruAlbastru
{500 - 4999} PortocaliuPortocaliu
{5000 - 24999} RosuRosu
{25000+} NegruNegru

Te rog confirma ca doresti sa raportezi asta pentru a fi verificat de un administrator.


Reclamație autobuz Transbus

LMZ (linia 15) data 31.01.24 ora 20:15 nu a oprit în stația de la Gară CFR sens Horticolei, deși am făcut semn șoferului acesta și-a continuat cursa, iar ieri (30.01.24) la pe la aceeași oră șoferul tot de pe această linie s-a retras direct de la Gară, fără a mai efectua traseul spre Horticolei.

Rog să luați măsuri cu acești șoferi că nu plătesc abonament degeaba.



Confirma ca nu vrei alerte prin email pentru sesizarea ta.


2 Raspunsuri

Am dat spre verificare si luare de masuri.
Va multumesc !

Confirma ca doresti sa alegi acest raspuns ca fiind "Cel mai bun raspuns" la sesizarea ta.


Iata raspunsul conducerii Transbus :
„Analizand sistemul de urmarire GPS si sistemul de supraveghere video din cele doua autobuze care fac obiectul sesizarii, am constatat urmatoarele :
– in data de 31.01.2024 autobuzul BZ.09.LMZ (linia 15) nu a oprit in statia Gara CFR sens Horticolei fapt pentru care, pe baza sesizarii, soferul a fost convocat disciplinar si va fi sanctionat;
– referitor la partea a doua a sesizarii, ca autobuzul de pe aceeasi linie s-a retras direct de la Gara, din verificarea sistemului de supraveghere video, a reiesit ca autobuzul si-a efectuat cursele conform programului de transport”.
Va multumesc !

Confirma ca doresti sa alegi acest raspuns ca fiind "Cel mai bun raspuns" la sesizarea ta.


Doar Primarul poate raspunde acestei sesizari.

Membru existent, Autentificare
Nu esti membru inca? Inregistrare