Domnule primar
Dacă primăria:
1. își publică anunțurile și proiectele de hotărâri pe site-ul propriu
2. dvs. păstrați legătura în mod direct cu cetățenii prin intermediul acestei aplicații
3. dar și prin intermediul paginii de Facebook, unde, la fel ca și cei doi viceprimari, răspundeți sau preluați sesizări ale cetățenilor
4. și mai aveți și apariții constante la emisiuni tv unde discutați subiectele strigente ale comunității,
DE CE, în anul 2024, ați contractat servicii de RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE în valoare de 1.366.052,49 lei, respectiv de aprox. 273.000 euro (conform execuției bugetare publicată pe site-ul primăriei)?
De ce, dacă publicațiile și site-urile (de ex. buzoienii.ro), autointitulate mass-media cu un singur angajat preiau și publică în proporție covârșitoare aceleași informații din comunicatele de presă, iar în rest vă aduc doar osanale grobiene și de cele mai multe ori tratează discreționar reacțiile cititorilor, le plătiți din banii buzoienilor și nu din buzunarul dvs. propriu? De ce mass-media trebuie să fie subvenționată de către primărie în loc să fie lăsată să-și merite și să-și câștige banii din reclama atrasă de calitatea informațiilor și a modului lor de prezentare?
Mulțumesc și sper ca la aceste întrebări să răspundeți cât de curând, în solidar și în mod oficial!
Cu respect
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.