Bună seara! Vorbim de ani de zile de digitalizare administrativă și interconectare cu informații între instituții/companii care aparțin primariei despre situația financiară a contribuabililor in raport cu instituțiile financiare ale primariei! URBIS-UL a înțeles și nu mai cer fiscalul cetățenilor care vor un loc de parcare,de exemplu, ci pur și simplu îl solicită primăriei fără a mai fi nevoie deplasarea cetățenilor la taxe și impozite pentru a solicita acel certificat fiscal, știind că este o misiune complicată să-ți toci nervii la cozile de acolo!Mai nou cei de la Piețe,târguri și oboare pentru a face sau a prelungi contractul de închiriere a unei tarabe se cer 2 certificate fiscale ,unul al persoanei fizice și unul al firmei! Cum aceste contracte cu Piața se fac la început de an este este o nebunie să mergi la ghișee unde stau la rând site de persoane ,problema este chiar nu se poate implementa solicitarea certificatelor fiscale de către cei de la SC piețe,târguri și oboare cum o fac și cei de la URBIS?
O seară bună vă doresc!
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.