Buna ziua! O idee pentru instituțiile din subordinea dvs. Ar fi bine ca dupa modelul ,,Buzău City Report”, sa le dați dispoziție ca fiecare din acestea (Urbis, Comp. de Apa, RAM etc.) sa isi faca câte o aplicatie in care sa interacționeze cu cetățenii. În acest fel ati fi si dvs degrevat de o parte din sesizări. Deasemenea ar fi bine sa informati si Instituția Prefectului și Consiliul Județean să facă același lucru. Prin înființarea acestor aplicații fiecare instituție poate lua cunoștință de problemele din zona de competență. Este recomandabil ca si institutiile descentralizate sa faca acelasi lucru (exemplu-daca Electrica ar avea o asemenea aplicație nu ar mai trebui ca dvs sa fiti sesizat cu defecțiuni la iluminatul public sau la fel si in cazul RER).
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.