{1 - 24} GriGri
{25 - 49} VerdeVerde
{50 - 499} AlbastruAlbastru
{500 - 4999} PortocaliuPortocaliu
{5000 - 24999} RosuRosu
{25000+} NegruNegru

Te rog confirma ca doresti sa raportezi asta pentru a fi verificat de un administrator.


INFORMARE

AM FACUT POROGRMARE ONLINE SI NU A FOST INREGISTRATA CEREREA DAR NU AM PRIMIT NIMIC CARE SA MA ANUNTE ACEST LUCRU,SI URMATOAREA PROGRAMARE AM FACUT O DUPA EXPIRAREA ACTULUI DE IDENTITATE .IN ACEST CAZ SE PPLATESTE AMENDA ?



Confirma ca nu vrei alerte prin email pentru sesizarea ta.


1 Raspuns

In momentul în care se înregistrează o programare on-line, se transmite automat confirmarea pe adresa de e-mail introdusă de dumneavoastră. Lipsa acestei confirmări poate fi cauzată de faptul că nu ați finalizat înregistrarea sau ați introdus o adresă de e-mail care nu corespunde contului dumneavoastră. În ceea ce privește aplicarea unei sancțiuni, decizia va fi luată de agentul constatator în conformitate cu prevederile art. 19 alin. 2 lit. a din O.U.G. nr.97/2005 – republicată, cu modificările și completările ulterioare, conform căruia titularul actului de identitate este obligat ca în termen de cel mult 180 zile, dar nu mai puțin de 15 zile, înainte de expirarea termenului de valabilitate, să solicite eliberarea unui nou act.
Va multumesc !

Confirma ca doresti sa alegi acest raspuns ca fiind "Cel mai bun raspuns" la sesizarea ta.


Doar Primarul poate raspunde acestei sesizari.

Membru existent, Autentificare
Nu esti membru inca? Inregistrare