La ghiseul respectiv, cand doresti sa platesti cu cardul, dupa ce citesti pe perete mesajul ” Va rog sa anuntati dinainte plata cu cardul”, esti avertizat de functionar ca POS-ul nu functioneaza si ca plata cu cardul „o incerci pe riscul tau”. Curajosii care au incercat au patit urmatoarele: s-a introdus suma, au tastat PIN-ul, mesajele de pe ecranul POS au fost „receiving” (vreo 30 de secunde), apoi „eroare receptie”. Lasand la o parte faptul ca, desi pe bonul eliberat ulterior scria „EXEMPLAR CLIENT”, functionarul a insistat sa-l opreasca (permitand contribuabilului doar sa faca o poza bonului), cum ne ajutati ca sa ne platim cu cardurile datoriile la bugetul local, domnule primar?
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.