Buna ziua
La Bucuresti s-a luat decizia introducerii unei taxe pentru masinile cu norma de poluare mai mica de Euro 4.
Avand in vedere ca si Buzaul se confrunta cu cresterea accentuata a poluarii, propun sa analizati si sa faceti si la Buzau ceva similar, adica vehiculele cu norma de poluare mai mica de Euro 4 (non-Euro, Euro 1, Euro 2 si Euro 3) sa fie interzise total in municipiul Buzau.
In acest fel s-ar diminua si poluarea din oras, dar s-ar obtine si alte avantaje, in sensul reducerii aglomeratiei pentru ca toate cotetele sub Euro 4 or sa fie vandute pe la tara sau casate; de asemenea, s-ar mai elibera din locurile de parcare ocupate aiurea de rabelele din cimitirele de masini ale Europei.
Va doresc o zi buna.
Cu alte cuvinte, nimeni nu va mai putea circula în Buzău cu mașina, așa cum ziceți dumneavoastră, stimate domn! Că dacă e să adunăm toate mașinile Euro 5 sau Euro 6 înmatriculate în Buzău, le numărăm pe degete. Minunat, nu? Puteți dormi noaptea de la atâta sughițat? Unii sunt mai catolici decât Papa, cu alte cuvinte. Nici în marile metropole ale lumii nu s-au luat astfel de măsuri draconice și ne-am trezit noi în urbea noastră să interzicem circulația a tot ce este sub Euro 4. Dar de ce nu și sub Euro 5, sau mașina dumneavoastră are Euro 4 și trebuie să treacă... Poate nu știați, dar un Logan Euro 3, pe GPL are noxe care se încadrează aproape, dacă nu chiar la Euro 5 și asta v-o pot confirma cei de la RAR. Taxe și interzicerea accesului auto în unele zone și sectoare, da! Dar nu vine unul, cu Euro 4, probabil și zice: „Ia gata, băi, s-a terminat cu orice șmecherie, tot ce este Euro 1, 2, 3 sau non-euro, trag pe dreapta și direct la casat. Uite, aș fi de acord, pe modelul olandez, cu accesul în oraș numai pe biciclete. Dar ce te faci cu cei care nu știu sau nu pot folosi un astfel de mijloc de locomoție. Problem?!
Geosor