Conform Legii 196/2018, art.32, alin.1: „Proprietarii sunt obligati sa ia masuri pentru consolidarea si modernizarea condominiului, modernizarea echipamentelor, instalatiilor si dotarilor aferente, montarea contoarelor pentru individualizarea consumurilor la nivel de proprietate individuala, reabilitarea termica in scopul cresterii performantei energetice, precum si reabilitarea structural-arhitecturala a anvelopei condominiului pentru cresterea calitatii arhitectural-ambientale a acestuia, potrivit prevederilor legale, in conditiile mentinerii aspectului armonios si unitar al intregului condominiu, indiferent de natura interventiilor” (a se vedea, in acest sens si art.654, alin.1 din Codul Civil, care prevede ca fiecare proprietar suporta cheltuielile legate de intretinerea, repararea si exploatarea partilor comune).
Avand in vedere prevederile legale enuntate, rezolvarea problemei curateniei/reparatiei/intretinerii subsolului blocului (care este parte comuna din condominiu, potrivit art.35, alin.1, lit.e din Legea nr.196/2018 nu este in competenta Primariei Municipiului Buzau.
Va multumesc !